Wysyłka
- Bezpłatna przesyłka dla zamówień powyżej 300zł
- Przesyłka kurierska DPD
- Odbiór osobisty 0,00zł
Zwroty
Zwrot zakupionych towarów jest przyjmowany tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Ważne : Dokładnie sprawdź opakowanie przesyłki. Zajrzyj także do wnętrza paczki.
Jeśli zauważysz uszkodzenie, zarysowanie lub brak części zamówienia, koniecznie spisz protokół reklamacyjny z datą odebrania paczki. Zachowaj jedną sztukę „protokołu szkody” dla siebie oraz wyślij ją do nas w formie skanu na adres mailowy: bok@tylkodlamnie.pl lub na adres firmy: AuViCon, Cicha Góra 84, 64-300 Nowy Tomyśl. W odpowiedzi otrzymasz informacje od obsługi sklepu z wyjaśnieniami. W zależności od zdarzenia, zakupiony produkt zostanie naprawiony, wymieniony lub zostaną dosłane brakujące elementy zamówienia.
Przejdź do strony głównej